خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو:

کیفیت نان‌های استحصالی باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۲

کیفیت پائین آرد تحویلی به نانوایان موجب افت کیفیت نان استحصالی شده و به تبع آن نارضایتی مردم را سبب می‌شود.

ایلنا: فرماندار شهرستان اسکو در نشست مشترک خود با مدیر عامل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ کشور بر ضرورت نظارت دقیق بر نحوه پخت نانوایی‌های سطح شهرستان تاکید کرد.
به گزارش ایلنا فرماندار شهرستان اسکو در این نشست با انتقاد از کیفیت پایین آرد تولیدی برخی کارخانجات آرد سازی بر لزوم ارتقاء کیفیت آرد‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: کیفیت پائین آرد تحویلی به نانوایان موجب افت کیفیت نان استحصالی شده و به تبع آن نارضایتی مردم را سبب می‌شود.
آثری همچنین با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان اسکو بواسطه سرریز جمعیتی شهر‌های اطراف به شهر جدید سهند خواستار افزایش سهمیه آرد نانوایی به این شهرستان شد و اضافه کرد: با افزایش سهمیه ارد نانوایی مشکل کمبود نان در شهر سهند به کلی رفع خواهد شد.
مدیر عامل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ کشور هم از افزایش نظارت بر نحوه پخت نان‌های استحصالی در نانوایی‌ها اشاره کرد و افزود: انجام بازرسی‌های روزانه از نانوایان در دستور کار این سازمان قرار گرفته و شاهد افزایش کیفیت نان‌های تولیدی خواهیم شد.
شامی‌نژاد با اشاره به دریافت سهمیه آرد نانوایان از طریق سامانه اینترنتی گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی از نظر تامین نان در سطح استان وجود نداشته و سهمیه آرد نانوایی برای شهرستان‌ها بر اساس میزان جمعیت شهرستان تحویل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز