خبرگزاری کار ایران

توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۲۵

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در قالب طرح احسان حسینی، ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد کلامی در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: امروز مسئله اصلی کشور اقتصاد و معیشت مردم بوده و فشار اصلی ناشی از گرانی و تورم، کاهش قدرت خرید مردم است.

وی با بیان این‌که تکانه‌های اقتصادی و اپیدمی کرونا، ضریب فشار اقتصادی را افزایش داد، افزود: در دل این مشکلات، همدلی مردم، خیران و نهادهای انقلابی در مبارزه با فقر چشمگیر بود.

وی با قدردانی از مردم و خیران، گفت: همه پای کار آمدند و از معیشت مردم دفاع کردند، به طوری که امروز مردم برای خیر و احسان و دستگیری از نیازمندان، میدان داری می‌کنند.

کلامی به رویکرد مردمی بودن دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: امیدواریم معیشت مردم در دولت جدید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان در ماه محرم و صفر در قالب طرح اطعام و احسان حسینی بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۸۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز