خبرگزاری کار ایران

هتل پارادایس کلیبر افتتاح شد

کد خبر : ۱۱۰۸۲۷

این هتل با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در مدت زمان کمتر از چهار سال احداثشده و برای ۲۴ نفر نیز اشتغال زایی ایجاد کرده است.

ایلنا: هتل پارادایس شهرستان کلیبر همزمان با هفته گردشگری افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این هتل اظهار داشت: منطقه ارسباران و به ویژه شهرستان کلیبر به دلیل ویژگی‌های ممتاز طبیعت و آب و هوا نیازمند راه اندازی اماکن اقامتی بود که خوشبختانه با جذب سرمایه گذاران بخشی از این نیاز‌ها محقق شده است.
تراب محمدی با بیان اینکه اغلب گردشگران ورودی به منطقه به ویژه در فصل تابستان تمایل به اقامت چند شبانه روز در کلیبر را داشتند، راه اندازی این هتل با برخورداری از تجهیزات و امکانات مدرن را عاملی برای رفاه گردشگران ورودی به این منطقه دانست.
وی با اشاره به توسعه امکانات و ظرفیت اقامتی استان طی چند سال اخیر خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال برای بازسازی و بهسازی هتل‌های استان هزینه شده است.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به نیاز آذربایجان شرقی به دست کم ۱۳۰ هتل و هتل آپارتمان، افزایش روز افزون گردشگران داخلی و خارجی را ضرورت توسعه و بهبود زیرساخت‌هایی از جمله اماکن اقامتی در استان عنوان کرد.
محمدی یادآور شد: از ۴۵ منطقه نمونه گردشگری استان ۱۹ منطقه خوش آب و هوای استان به سرمایه گذاران تحویل داده شده است که با سرمایه گذاری و اقدامات انجام گرفته در آن‌ها به زودی آذربایجان شرقی شاهد رونق بیش از پیش صنعت گردشگری خواهد بود.
وی همچنین احداثو توسعه جاده‌ها در راه‌های مواصلاتی استان را یکی دیگر از محورهای اصلی توسعه خواند گفت: تاسیسات گردشگری با همکاری تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها همزمان با یکدیگر در دست ساخت هستند تا صنعت گردشگری آذربایجان شرقی امروز به جایی برسد که به عنوان یک قطب مهم در کشور مطرح شود.
سرمایه گذار و مدیر هتل پارادایس کلیبر نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت ۱۸۷ تخت خوابی این هتل اظهار داشت: هتل پارادایس در هفت طبقه ساخته شده و شامل ۱۰ سوئیت و ۳۸ اتاق است.
علی اکبر قربانی به کاربری طبقات مختلف این مجموعه اشاره کرد و گفت: طبقه نخست استخر مجهز و استاندارد، طبقه دوم تالار پذیرایی، طبقه سوم لابی رستوران و کافی شاپ و مابقی طبقات به فضاهای اقامتی سوئیت‌ها و اتاق‌ها اختصاص دارد.
وی یادآور شد: این هتل با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در مدت زمان کمتر از چهار سال احداثشده و برای ۲۴ نفر نیز اشتغال زایی ایجاد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز