خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به آذربایجان شرقی:

فاز اول بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه تا آخر امسال آماده واگذاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۶۱

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایران از فاز عملیاتی بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه در آذربایجان شرقی بازدید کرد.

ایلنا: معاون وزیر و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایران گفت در حال حاضر ۱۰۰ هکتار از شهرک صنعتی بعثت که به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه مطرح است در حال آماده سازی بوده و فاز دوم این شهرک نیز در پانصد هکتار در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایلنا سید محمدعلی سید ابریشمی در سفر خود به استان آذربایجان‌شرقی و حضور در شهرک‌های صنعتی این استان در بازدید از فاز عملیاتی شهرک صنعتی بعثت افزود: امیدواریم فاز اول یکصدهکتاری این شهرک صنعتی تا اواخر سالجاری قابل واگذاری به سرمایه گذاران گردد.
وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی بعثت که به نوبه خود دارای طراحی منحصربفرد است از ابعاد مختلف دارای مزیت است که از آن جمله دسترسی به جاده‌های ترانزیت و همجواری با منطقه آزادتجاری ارس و منطقه ویژه سرمایه گذاری سهلان نام برد.
سید ابریشمی ادامه داد: به طور حتم در صورت استقبال سرمایه گذاران از این شهر صنعتی، شاهد توسعه آن در جهت پاسخگویی به نیاز صنعت استان خواهیم بود و از هر حمایتی در جهت توسعه آن کوتاهی نخواهد شد.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی نیز در حاشیه بازدید از محل اجرای فاز اول شهرک صنعتی بعثت گفت: با توجه به عملیاتی شدن این شهرک صنعتی در سالجاری هم اکنون شاهد پیشرفت چشمگیری در آماده سازی آن بوده و امیدواریم طبق وعده‌ای که قبلا داده شده تا پایان سالجاری شاهد واگذاری آن به سرمایه گذاران باشیم.
محمدعلی عسگری در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرک صنعتی بعثت افزود: این شهرک صنعتی همجوار با شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی و صنایع ساختمانی احداثمی‌شود که با توجه به توپوگرافی مناسب زمین، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری فراهم آورده است.
وی ادامه داد: همزمان با عملیاتی شدن فاز اول شهرک صنعتی بعثت، پیگیری‌ها و تعاملات لازم در جهت ایجاد زیرساخت‌های ضروری این شهرک با سازمانهای مربوطه انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز