خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

آموزش‌های علمی – کاربردی شغل محور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۶

دانشجویان بر‌تر رشته‌های ورزشی و قرآنی مرکز آموزش جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اهداء جوایز تجلیل شدند.

ایلنا: رئیس مرکز آموزش جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تأکید کرد: آموزشهای علمی – کاربردی شغل محور هستند.
به گزارش ایلنا که در دومین هفته آغاز سال تحصیلی جدید و در جمع دانشجویان جدید الورود سخن می‌گفت افزود: بر این اساس دانشجوی فارغ التحصیل رشته علمی – کاربردی باید بعد از اتمام تحصیل نه برای خود که باید برای چندین نفر هم کارآفرینی بکند.
وی گفت: مرکز آموزش جهاد کشاورزی مجری بحثقانون افزایش بهره وری در استان است با این اوصاف که استان آذربایجان شرقی در سال ۵ میلیون تن محصول کشاورزی تولید می‌کند و در تولید بعضی از محصولات رتبه اول کشوری را دارد.
رئیس مرکز آموزش جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۴۳ مرکز آموزش علمی – کاربردی در استان در حال فعالیت هستند گفت: مرکز آموزش جهاد کشاورزی یکی از قدیمی‌ترین و وسیع‌ترین مرکز در استان به شمار می‌رود.
وی با اشاره به موفقیت‌های علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان در عرصه‌های استانی، ملی و بین المللی تمامی دانشجویان جدیدالورود را به حضور فعال در کانونهای علمی، بسیج دانشجویی و شرکت فعال در نماز جماعت و مراسمات ملی و مذهبی فرا خواند.
در ادامه مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز آموزش جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در سخنانی با اشاره به آموزه‌های دینی در خصوص علم آموزی گفت: علم آموز باید دارای انگیزه الهی باشدو احترام به اساتید و ساحت مقدس علم را فراموش ننماید.
حجت الاسلام آرمان خاطرنشان کرد: علم آموز باید امانتدار نقل و قولهای علمی باشد و در تحصیل علوم کشاورزی دنبال حقیقت بوده و وقتی به عنوان مهندس کشاورزی وارد جامعه گردید آموخته‌های خود را در اختیار کشاورزان قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه پژوهش گروهی از پژوهش فردی ثمر بخش‌تر است گفت: در پژوهش‌های گروهی نتیجه مطلوب‌تر و بهتر خواهد بود و سریع‌تر به مطلب مورد نظر می‌توان رسید.
حجت الاسلام آرمان دانشجویان را به تواضع و فروتنی و همچنین روحیه انتقادپذیری فراخواند و افزود: تکبر ریشه فضیلت‌ها را می‌خشکاند و بوسیله تواضع مزرعه علم و دانش آباد می‌شود.
در این مراسم از دانشجویان بر‌تر رشته‌های ورزشی و قرآنی با اهداء جوایز قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز