خبرگزاری کار ایران

با تلاش امدادگران هلال احمر

مرد گمشده در ارتفاعات پیربالای شهر مرند پیدا شد

کد خبر : ۱۱۰۶۰۶

بعد از ۵ ساعت عملیات جستجوی طاقت فرسا در پرتگاههای شدید کوههای پیربالا نجاتگران ورزیده جمعیت هلال احمر مرند فرد را که قادر به حرکت نبوده پیدا نمودند و به محل امن در‌‌ همان کوه انتقال دادند.

ایلنا: در پی تماس تلفنی فرمانده تیم تخصصی امدادونجات کوهستان جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی در روزجمعه مبنی بر گم شدن یک مرد ۵۲ ساله اهل تبریز در آبشار روستای بالای شهرستان مرند، تیم عملیات کوهستان جمعیت مرند عملیات جستجورا آغاز کردند.
رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان مرند گفت: بعد از ۵ ساعت عملیات جستجوی طاقت فرسا در پرتگاههای شدید کوههای پیربالا نجاتگران ورزیده جمعیت هلال احمر مرند فرد را که قادر به حرکت نبوده پیدا نمودند و به محل امن در‌‌ همان کوه انتقال دادند.
سیدجمال حسینی ادامه داد: از آنجایی که تاریکی مطلق حاکم بود و امکان بازگرداندن فرد گم شده با وجود وضعیت نامناسب وجودنداشت، تصمیم بر این شد که در یک منطقه امن در کوه بمانند که بعداز طلوع آفتاب نسبت به انتقال اقدام شود.
رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان مرندافزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر به همراه چند تن از اهالی روستای پیربالا تغذیه و وسایل گرمایشی به فرد مصدوم رساندند.
وی ادامه داد: در ‌‌نهایت بعد از روشن شدن هوا به طرف پایین حرکت کردند و عملیات صبح روز شنبه سیزدهم مهرماه با موفقیت به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز