خبرگزاری کار ایران

با حضور ۳ تیم آز آذربایجان شرقی؛

برنامه لیگ دسته ۲ فوتبال کشور اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۳

تیمهای ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم فوتبال تبریز، شهرداری و مس سونگون نماینده‌های آذربایجان‌شرقی در لیگ دسته دوم هستند.

ایلنا: برنامه سه هفته نخست لیگ دسته دو کشور اعلام شد و ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم فوتبال تبریز به همراه دو تیم شهرداری تبریز و مس سونگون نماینده‌های آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها هستند.
لیگ دسته دو کشور از ۱۶ مهرماه آغاز خواهد شد و سه تیم از استان آذربایجان‌شرقی به مصاف حریفان خود می‌روند.
شهرداری تبریز که به لیگ بر‌تر صعود کرده بود با رای کمیته انضباطی به یک دسته پایین‌تر سقوط کرده و اعتراض این تیم به کمیته استیناف نه تنها نتیجه مثبتی برای این تیم به همراه نداشت، بلکه شهرداری را یک دسته پایین‌تر نیز سقوط داد.
مس سونگون هم که به دسته یک صعود کرده بود با رای کمیته انضباطی به کسر ۶ امتیاز و بازگشت به لیگ دسته دو محکوم شد. البته مس سونگون به شدت به این رای اعتراض کرده و حتی شنیده می‌شد که رای به سود این تیم برگشته است، اما با آغاز لیگ دسته یک در هفته گذشته و بازی تیم البدر، امید تیم مس سونگون برای صعود به لیگ دسته یک کمرنگ شد.
*برنامه مسابقات
روز سه‌شنبه ۱۶ مهرماه، ماشین‌سازی در ورزشگاه تختی تبریز میزبان تیم شهرداری دزفول است و ۱۷ مهرماه شهرداری تبریز در نوشهر مه‌مان نوژن این شهر بوده و مس سونگون در شهرکرد به مصاف نبرد این شهر می‌رود.
در هفته دوم ۲۳ مهرماه مس سونگون میزبان ماشین‌سازی تبریز بوده و شهرداری نیز در زمین اختصاصی خود میزبان تیم دام میناب طیور هرمزگان است.
در هفته سوم نفت امیدیه از تیم شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد و فولاد نوین اهواز نیز میزبان تیم مس سونگون است.
در این هفته بازی دو تیم قدیمی ماشین‌سازی تبریز با شاهین بوشهر گل سرسبد مسابقات در تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز