خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی:

مواد مخدر مهم‌ترین ابزار دشمنان انقلاب در جنگ نرم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۲

متاسفانه ۸۵ درصد مواد افیونی در کشورهای همسایه ایران تولید می‌شود.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی تأکید کرد: مواد مخدر مهم‌ترین ابزار دشمنان انقلاب در جنگ نرم است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید باغبان که در نشست برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب تبریز با موضوع «راهکارهای فرهنگی پیشگیری از اعتیاد سخن می‌گفت با اشاره به تاثیرات سوء مصرف مواد مخدر در زندگی فردی و اجتماعی، اظهار داشت: این بلای خانمانسوز بر تمام ابعاد زندگی تاثیر می‌گذارد و زمانیکه فرد با مواد مخدر آلوده می‌شود نه تنها خود و خانواده ‌که اجتماع نیز از رفتارهای نابهنجار وی آسیب می‌بیند.
وی گفت: ارائه راهکارهای فرهنگی و پژوهشی بهترین شیوه برای مقابله با این پدیدهٔ شوم است و آشنا ساختن قشر جوان و نوجوان جامعه با این آسیب‌ها در کاهش اثرات منفی آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
باغبان گفت: مواد مخدر در حال حاضر به عنوان چهارمین بحران در سطح جهانی مطرح است و متاسفانه ۸۵ درصد مواد افیونی در کشورهای همسایه ایران تولید می‌شود و کشور ما راحت‌ترین مسیر برای ترانزیت این کالا است و مسوولان باید تمهیداتی را برای کاهش آسیب مسائل یاد شده در کشور بیاندیشند.
براساس این گزارش یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز