خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

بالا بودن قیمت کتاب مهم‌ترین دغدغه‌ علاقمندان به کتابخوانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۱

هزینه کردن در حوزه کتاب و کتابخوانی به نوعی سرمایه‌گذاری است که بازده و سود آن در آینده نمایان خواهد شد.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بالا بودن قیمت کتاب مهم‌ترین دغدغهٔ علاقمندان به کتابخوانی است.
به گزارش ایلنا محمدعلی نصرتی در بازدید از نمایشگاه کتاب تبریز گفت: هزینه کردن در حوزه کتاب و کتابخوانی به نوعی سرمایه‌گذاری است که بازده و سود آن در آینده نمایان خواهد شد.
وی قیمت کتاب را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: متاسفانه این امر باعثپایین آمدن قدرت خرید مردم در این حوزه می‌شود و این امر در سرانهٔ مطالعه نیز تاثیر خواهد داشت.
نصرتی با اشاره به اینکه کتاب اصلیترین محور فرهنگ و بهترین ابزار برای انتقال مواریثفرهنگی از نسلی به نسل دیگر است گفت: آشنایی با کتاب و کتابخوانی باید از دوران کودکی انجام گیرد به نحوی که کتابخوانی به یک نیاز در فرد تبدیل شود.
وی برگزاری نمایشگاه کتاب و بسط فرهنگ مطالعه را در جهت منویات و توصیه‌های مقام عظمای ولایت عنوان کرد و گفت: مهرماه در تبریز ماهی است که اذهان اصحاب علم و فرهنگ به کتاب و نمایشگاه کتاب معطوف می‌شود و این رویداد پراهمیت فرهنگی فضای شهر و منطقه را در این ایام متحول می‌سازد.
نصرتی نمایشگاه امسال را از لحاظ کمی و کیفی در حد مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: فعالیتهای تبلیغاتی انجام گرفته در سطح شهر و رسانه‌ها برای حضور چشمگیر‌تر مردم باید بیش از این باشد.
وی همچنین با اشاره به نمایشگاه توانمندی مطبوعات استان در کنار نمایشگاه کتاب، حضور اصحاب رسانه و اصحاب نشر را در کنار یکدیگر لازم و ملزوم هم عنوان کرد.
براساس این گزارش یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز