خبرگزاری کار ایران

فردا در تبریز؛

همایش ملی طراحی لرزه‌ای و اصول ساخت و ساز مقاوم آغاز به کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۰۲

این همایش با توجه به مجاورت کلانشهر تبریز با گسل شمال و جهت بهره گیری از تحارب زلزله‌هایی چون زلزله سال گذشته منطقه ارسباران و استفاده از دانش متخصصان کشورهای پیشرو در امر زلزله و مدیریت بحران توسط موسسه مقاوم سازی لرزه‌ای ایران برگزار می‌شود.

ایلنا: همایش ملی «طراحی لرزه‌ای و اصول ساخت و ساز مقاوم» ۱۳ مهر و همزمان با هفته کاهش بلایای طبیعی در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، این همایش با توجه به مجاورت کلانشهر تبریز با گسل شمال و جهت بهره گیری از تحارب زلزله‌هایی چون زلزله سال گذشته منطقه ارسباران و استفاده از دانش متخصصان کشورهای پیشرو در امر زلزله و مدیریت بحران توسط موسسه مقاوم سازی لرزه‌ای ایران برگزار می‌شود.
همایش ملی «طراحی لرزه‌ای و اصول ساخت و ساز مقاوم» با مجوز رسمی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و با حضور ساسان محاسب متخصص مقاوم سازی از کشور سوییس، اساتید پژوهشکده بین المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، دانشگاه تبریز و دانشگاه صنعتی سهند و با همکاری اداره کل مدیریت بحران استانداری، مدیریت بحران شهرداری تبریز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و انجمن بتن ایران ۱۳ مهرماه و در هفته کاهش بلایای طبیعی برگزار خواهد شد.
برنامه ریزی‌های ناحیه‌ای، منطقه‌ای و ملی در خصوص ساخت و ساز در مناطق زلزله خیز، بهینه سازی سازه‌ها به منظور کاهش هزینه‌ها، مقاوم سازی سازه‌ها جهت کاهش خطرات ناشی از زمین لرزه، بازنگری آیین نامه‌های طراحی، بررسی لزوم سیاست گذاری نوین در بحثساخت و ساز، ایجاد درک مشترک میان مهندسان عمران و معماری و آشنایی مهندسان و متخصصان صنعت ساختمان با اصول اولیه طراحی لرزه‌ای به روش مفهومی از جمله محور‌ها و اهداف برگاری این همایش عنوان شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز