خبرگزاری کار ایران

جشنواره پیوند آسمانی در هفته ازدواج در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۴

در این جشنواره در حوزه آموزشی نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج موفق در کنار آن برنامه‌های نمایشگاه و آشنا نمودن خانواده‌ها با جدیر‌ترین کتب و نرم افزارهای حوزه ازدواج و خانواده از برنامه‌های جانبی آن خواهد بود.

ایلنا: معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری جشنواره و نمایشگاه پیوند آسمانی در هفته ازدواج با مشارکت سازمان ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سیدرضا علوی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه خدمات و تسهیلات با تخفیفات ویژه به زوج‌های جوان و آشنا نمودن زوج‌های جوان با مراکز ازدواج آسان و عملکرد دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در حوزه ازدواج دانست و افزود: در این جشنواره در حوزه آموزشی ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج موفق در کنار برنامه‌های نمایشگاه و آشنا نمودن خانواده‌ها با جدیر‌ترین کتب و نرم افزارهای حوزه ازدواج و خانواده از برنامه‌های جانبی آن خواهد بود.
وی ادامه داد: در روز پایانی نمایشگاه نیز جشنواره پیوند آسمانی ویژه تجلیل از خادمان و فعالان عرصه ازدواج برگزار خواهد شد که در عرصه‌های مختلف از جمله افراد تأثیر گذار، خیرین و زوج‌های الگو ساز در زمینه ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار تجلیل خواهند شد.
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برگزاری این جشنواره را گامی برای انتقال فرهنگ تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: شهرداری کلانشهر تبریز به عنوان تاثیرگذار‌ترین نهاد فرهنگی تمامی مساعی خود را در حهت اعتلای نشاط اجتماعی و روانی مردم به کار خواهد بست.
گفتنی است، این جشنواره ۱۵ لغایت ۲۲ مهر ماه ازساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ در سالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای بزرگ الغدیر واقع در یکه دکان - بلوار ستارخان - خیابان شهید قره باغی – برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز