خبرگزاری کار ایران

امام جمعه خوی:

گسترش فرهنگ کتابخوانی نیازمند عزم عمومی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۹

دستیابی به جامعه‌ای برخوردار از فرهنگی متعالی و توسعه یافته نیازمند یک حرکت و عزم عمومی دررابطه با کتاب و کتابخوانی است.

ایلنا: امام جمعه خوی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، گسترش و بسط فرهنگ کتاب و کتابخوانی را نیازمند عزم عمومی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سیدرضی شکوری اظهار داشت: دستیابی به جامعه‌ای برخوردار از فرهنگی متعالی و توسعه یافته نیازمند یک حرکت و عزم عمومی دررابطه با کتاب و کتابخوانی است.
وی افزود: اگر احساس نیاز به کتاب و مطالعه در جامعه تقویت شود به تبع آن تالیف و نشر کتاب نیز رونق خواهد یافت و به عبارتی نیاز مخاطبان موجب تولید کتاب خواهد شد.
شکوری گفت: آذربایجان و تبریز در حوزهٔ معرفتی، ‌ علمی و فرهنگی همواره سرآمد بوده و از گذشته‌ای غنی برخوردار است و برگزاری نمایشگاه کتاب با گسترهٔ بین‌المللی فرصت مناسبی برای تبیین اینجایگاه برجسته است.
وی همچنین خواستار برگزاری نمایشگاه دائمی کتاب برای دسترسی بیش از پیش فرهیختگان و اصحاب علم و ادب استان به تازه‌های نشر شد.
براساس این گزارش یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز