خبرگزاری کار ایران

افزایش سه برابری دوربین های ثبت پلاک در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۰۶

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از افزایش سه برابری دوربین های ثبت پلاک در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،اصغر آدی بیگ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هوشمندسازی ترافیک شهری یکی از رسالت های سازمان ترافیک است، اظهار کرد: یکی از عواملی که امنیت شهری را تأمین می‌کند، دوربین های شهری است و در این راستا دوربین های ثبت پلاک در شهر امسال توسط سازمان ترافیک شهرداری تبریز سه برابر افزایش یافته است.

وی یادآور شد: در بحث امنیت شهری و آسیب‌های اجتماعی، دوربین های شهری می‌توانند کمک مؤثری داشته باشند.

مدیرعامل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در این دوره از مدیریت شهری، مسیرهای پیاده روی متعددی در سطح شهر احدات شده است، گفت: تبریز باید شهری عاری از خودرو باشد و به سمت انسان‌محوری حرکت کند.

وی با بیان اینکه بحث فرهنگ‌سازی ترافیکی موردی است که شهردار و شورا بر آن تاکید داشتند، افزود:  هر چقدر بر تجهیزات ترافیکی شهر اعم از دوربین و چراغ و... هزینه کنیم، اگر مردم را با فرهنگ استفاده آن آشنا نکنیم، مؤثر نخواهد بود.

 آدی بیگ بیان کرد: علاوه بر پارک های تخصصی آموزش ترافیک برای کودکان، در برخی پارک های سطح شهر نیز آموزش مسائل ایمنی و ترافیکی برای کودکان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز