خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرند:

آتش نشانان پرچمدار مهر آفرینی در اجتماع هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۱

مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی، در مرند برگزار و ضمن تقدیر از تعدادی آتش نشانان نمونه شهرستان ۳ نفر از آنان ارتقاء درجه یافتند.

ایلنا: فرماندار مرند گفت: تلاش های معنوی و انسان دوستانه آتش نشانان را نمی‌توان با مادیات مقایسه کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضوانی در مراسم گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی با بیان اینکه آتش نشانی شغل نیست، بلکه عشق است افزود: به آتش نشانی به چشم یک شغل نباید نگاه کرد و اشتغال در این حرفه نیاز به عشق درونی دارد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت آتش نشانان در ایجاد ایمنی و خدمات رسانی افزود: آتش نشانان پرچمدار مهر آفرینی در جامعه هستند و با نجات افراد و دفع خطر از زندگی مردم، مهر و امید ونشاط را به خانواده‌ها هدیه می‌کنند.
رضوانی گفت: این کار بسیار مهم و حساس است، به همین دلیل ما برای توجه به کاستی‌های این حرفه در مقوله لوازم و تجهیزات، برنامه‌های ویژ‌ه ای داریم.
وی خاطر نشان کرد: با روبرو شدن فصل زمستان باید تاسیسات در شهرستان رصد شود تا با مشکلی مواجه نشویم و مسئولان باید همیشه آمده برای تجهیز و بازسازی تاسیسات باشند تا با مشکلی مواجه نشویم.
در مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی، از تعدادی آتش نشانان نمونه شهرستان مرند با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد و تعداد ۳ نفر ازآنان ارتقاء درجه یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز