خبرگزاری کار ایران

اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۸۶

رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان‌شرقی در تشریح برنامه های دهه کرامت گفت: ۱۷نفر از حرم رضوی به همراه مبلغان، مداحان و طلاب در قالب چهار گروهِ چهار نفره در ۱۸ شهرستان حضور داشته و بالغ بر ۲۰۰ برنامه فرهنگی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سعید مطلبی در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های دهه کرامت آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت آذربایجان‌شرقی با حضور کاروان رضوی به همراه پرچم متبرکه بارقد امام رضا(ع) از ۲۹ خرداد تا ۵ تیر به مدت شش روز کاری در سطح استان برنامه ریزی شده و انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۷ نفر از حرم رضوی به همراه مبلغان، مداحان و طلاب در قالب چهار گروهِ چهار نفره در ۱۸ شهرستان حضور داشته و بالغ بر ۲۰۰ برنامه فرهنگی اجرا خواهد شد.

رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان‌شرقی در خصوص مهمترین برنامه‌های این کاروان گفت: اهم برنامه‌های کاروان رضوی دیدار با ائمه، خانواده شهدا، حضور در مناطق محروم، عیادت از بیماران، حضور در مراکز نظامی، دیدار با کارگران و کارآفرینان و… است.

وی در پایان یادآورشد: اهدای هشت هزار بسته معیشتی، ۸۰ جهیزیه و آزادی ۸ زندانی به کمک خیرین و هیئات مذهبی و برگزاری جشنواره هشت بهشت از جمله برنامه‌های دیگر کاروان رضوی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز