خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر پشتیبانی دفتر فنی توزیع شرکت توانیر:

وزارت نیرو به دانشجویان گرایش برق تسهیلات ارایه می‌دهد

کد خبر : ۱۰۹۲۴۲

دانشجویان این رشته بعد از فارغ التحصیل شدن، می‌توانند به جای رفتن به سربازی، پروژه‌ای را تحویل گرفته و روی آن کار کنند که این پروژه به جای خدمت سربازی آن‌ها حساب می‌شود.

ایلنا: مدیر کل دفتر پشتیبانی دفتر فنی توزیع شرکت توانیر از ارایه تسهیلات به دانشجویان گرایش برق خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر یاور طلب که در آیین امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه تبریز و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی سخن می‌گفت اظهار داشت: دانشجویان این رشته بعد از فارغ التحصیل شدن، می‌توانند به جای رفتن به سربازی، پروژه‌ای را تحویل گرفته و روی آن کار کنند که این پروژه به جای خدمت سربازی آن‌ها حساب می‌شود.
وی بر لزوم تعامل بین دانشگاه‌ها و وزارت نیرو تاکید کرد و گفت: وزارت نیرو با دانشگاه‌ها همکاری بسیار خوبی دارد و برای اینکه از تخصص دانشگاهیان بیشتر بهره‌مند شود، کمیته‌هایی را تشکیل داده تا بتواند، در مسیر رشد و شکوفایی صنعت کشور، دانشگاه‌ها را در کنار خود داشته باشد.
یاورطلب افزود: دانشگاه تبریز توانمند‌ترین دانشگاه شمالغرب کشور است و پایان نامه‌ها و پروژه‌های زیادی را از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در دست بررسی داریم تا بتوانیم از ایده به عمل تبدیل نماییم.
دانشگاه تبریز و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند
این تفاهم نامه با هدف توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی و استفاده حداکثر از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه و صنعت برق، همچنین ایجاد ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه و ارتقای توام توانمندی‌های علمی، پژوهشی، فنی و تحقیقاتی منعقد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز