خبرگزاری کار ایران

نجات گردشگران از محاصره گرگ‌ها در کلیبر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۳۲

این گروه شبانه به قلعه بابک صعود کرده و به امید اینکه شب را در‌‌ همان محل سپری کرده تا صبح از منظره طلوع خورشید و مناظر اطراف عکسبرداری کنندحوالی ساعت ۲ بامداد با دسته‌ای از گرگ‌ها مواجه می‌شوند که اقدام به افروختن آتش برای پراکندن گرگ‌ها می‌کنند و همزمان از جمعیت هلال احمر درخواست کمک می‌نمایند.

ایلنا: ۴ نفر از هموطنان که در ارتفاعات قلعه بابک در محاصره گرگ‌ها قرار گرفته بودند با حضور نیروهای انتظامی و امدادگران نجات یافتند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این حادثه گفت: دیشب ساعت ۲ بامداددر پی تماس تلفنی مبنی بر گرفتار شدن ۴ نفر از هموطنان در ارتفاعات قلعه بابک و قرار گرفتن در محاصره دسته گرگ‌ها بلافاصله با نیروی انتظامی تماس وامدادگران جمعیت هلال احمر در معیت نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.
سید سجاد حسینی افزود: یک نفر از عکاسان کلیبر به همراه ۳نفر رفیق خود شبانه به قلعه بابک صعود کرده و به امید اینکه شب را در‌‌ همان محل سپری کرده تا صبح از منظره طلوع خورشید و مناظر اطراف عکسبرداری کنندحوالی ساعت ۲ بامدادبا دسته‌ای از گرگ‌ها مواجه می‌شوندکه اقدام به افروختن آتش برای پراکندن گرگ‌ها می‌کنندوهمزمان از جمعیت هلال احمر درخواست کمک می‌نمایند.
وی ادامه داد: با حضور به موقع نیروی انتظامی و تیراندازی هوایی دسته گرگ‌ها متواری شده و افراد گرفتار شده نجات می‌یابند.
رئیس جمعیت هلال احمر کلیبر در پایان از هموطنان و گردشگران طبیعت خواست جهت جلوگیری از هرگونه حوادثاحتمالی شب را در مکان‌های امن سپری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز