خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

در نمایشگاه کتاب تبریز، تا ۱۰ میلیارد ریال بن کتاب به فروش خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۹

میزان استقبال از نمایشگاه در سال گذشته نزدیک ۵۰۰ هزار نفر بوده و با توجه به تخفیف ۲۰ درصدی ناشران و ۲۰ درصد تخفیف بن کتاب، میزان فروش و استقبال از نمایشگاه مناسب است.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کتابهای ارائه شده در نمایشگاه کتاب تبریز از تازه‌های نشر و مربوط به چهار سال اخیر در حوزه نشر کتاب است.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی داننده در حاشیه افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب تبریز اظهار داشت: این نمایشگاه بهترین نمایشگاه کتاب استانی است که با ۲۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیدهٔ نمایشگاهی ارائه خدمات می‌کند.
وی افزود: فراهم آوردن زمینه دسترسی آسان به کتاب و در معرض دید قرار دادن کتاب‌های مورد نیاز جوانان از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز است.
داننده خاطرنشان کرد: میزان استقبال از نمایشگاه در سال گذشته نزدیک ۵۰۰ هزار نفر بوده و با توجه به تخفیف ۲۰ درصدی ناشران و ۲۰ درصد تخفیف بن کتاب، میزان فروش و استقبال از نمایشگاه مناسب است.
داننده خاطر نشان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه کتاب، تا سقف هفت میلیارد ریال بن کتاب به فروش خواهد رسید که ظرفیت افزایش آن در استان تا ۱۰ میلیارد ریال نیز وجود دارد.
وی گفت: بیش از یکصد هزار عنوان کتاب و ۸۱۶ ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه یازدهم شرکت دارند که تاریخ چاپ آن‌ها حداکثر به چهار سال قبل بر می گردد.
وی خاطر نشان کرد: بیش از ۴۰ برنامه جنبی در مقاطع سنی مختلف و موضوع‌های متنوع نیز در این نمایشگاه اجرا می‌شود.
براساس این گزارش یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز