خبرگزاری کار ایران

خمیسی مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز:

گسترش فولاد تبریز در خانه به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۵۰

جزو تیم‌های نیمه بالای جدول هستیم ولی به نظر من انشاا… پنجم بشویم خوب است.

ایلنا: مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد این تیم در بازی در خانه بعدی به هیچ تیمی بازی نمی‌دهد.
به گزارش ایلنا محمود خمیسی با اشاره به بازی پیش روی تیمش در برابر سایپا گفت: سایپا تیم خوبی است ولی ما نیز گسترش فولاد هستیم و در خانه به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم، دیگر آنکه ما در بازی تدارکاتی پیش فصل این تیم را شکست داده‌ایم و با شرایط آن‌ها آشنا هستیم.
وی با قدردانی از هواداران افزود: از تک‌تک هواداران ممنونم که ما را حمایت می‌کنند و امیدوارم در بازی سایپا تعداد بسیاری از آن‌ها را در کنار خود داشته باشیم.
خمیسی که پس از کسب پیروزی شیرین خارج از خانه مقابل مس کرمان، سخن می‌گفت با اشاره به این برد اظهار داشت: همان‌گونه که از پیش‌بینی کرده بودیم بازی سختی بود و شرایط بد زمین و شرایط جوی، هم کار کردن برای ما را سخت‌تر کرده بود، تیم مس کرمان هم تیم خوبی بود ولی ما با بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و توانستیم از زمین با سه امتیاز خارج شویم.
مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به وضعیت خود نیز گفت: خوشبختانه در حال حاضر در شرایط بدنی خوبی به سر می‌برم و امیدوارم بتوانم برای تیمم مفید فایده واقع شوم.
خمیسی در مورد حضورش در گسترش فولاد تبریز نیز اظهار داشت: من قرار بود دو فصل پیش به گسترش بپیوندم که متأسفانه به دلیل پاره‌ای از مشکلات این کار انجام نشد ولی در حال حاضر از شرایطم در تبریز و گسترش فولاد بسیار راضی هستم.
وی در مورد جایگاه گسترش فولادتبریز در پایان نیم‌فصل لیگ بر‌تر نیز گفت: انشاا.. ‌‌‌ همان طور که کادر فنی قول داده‌اند جزو تیم‌های نیمه بالای جدول هستیم ولی به نظر من انشاا… پنجم بشویم خوب است.
خمیسی در پایان با قدردانی از کادر فنی و در رأس آن‌ها از رسول خطیبی و مدیریت باشگاه به خاطر حمایت از جوان‌ها و بازیکنان گمنام ابزار امیدواری کرد که با موفقیت گسترش فولاد شاهد شکوفایی استعدادهای بیشتر در فوتبال کشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز