خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

حمایت از طرح‌های اشتغالزا، در اولویت برنامه‌های دولت و مجلس قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۷۴

حمایت از طرح‌های اشتغالزا و ارتقاء درآمد عشایر و روستائیان در اولویت برنامه‌های دولت و مجلس بوده ونمایندگان آذربایجان شرقی، تمامی تلاش خود را در تحقق توسعه همه جانبه استان در تعامل با نهادهای اجتماعی، با جدیت به انجام می‌رسانند.

ایلنا: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: ورنی و فرش هریس دو نماد و شاخصه فرهنگ بومی و سنتی این شهرستان‌ها است که می‌توان با نظارت اصولی، استفاده از رنگ‌های گیاهی و مرغوب و متناسب با ذائقه‌ها و سلایق مختلف مشتریان به یکی از کالاهای اصلی صادرات غیرنفتی استان تبدیل کرد.
به گزارش ایلنا، عباس فلاحی ‌باباجان با اشاره به نقش عشایر و روستائیان برای نیل به خودکفایی در کالاهای استراتژیک کشاورزی از جمله گندم، گوشت و سایر فرآورده‌های کشاورزی، بر حمایت همه جانبه از این قشر زحمتکش با ارائه تسهیلات حمایتی تأکید کرد و گفت: در این راستا، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت توسط مسئولین ذیربط در تحقق این امر موثر خواهد بود.
وی با بیان این موضوع که صنایع دستی بافته شده در منطقه توسط دختران و زنان عشایری در ایجاد درآمد مناسب برای مخارج خانواده نقش اساسی دارد افزود: حمایت از طرح‌های اشتغالزا و ارتقاء درآمد عشایر و روستائیان در اولویت برنامه‌های دولت و مجلس بوده ونمایندگان آذربایجان شرقی، تمامی تلاش خود را درتحقق توسعه همه جانبه استان در تعامل با نهادهای اجتماعی، با جدیت به انجام می‌رسانند.
فلاحی ‌باباجان در ادامه ایجاد انگیزه برای کار و تلاش در منطقه ارسباران را برای دختران و زنان عشایری مهم ارزیابی کرد و خواستار تلاش مشترک سازمان جهادکشاورزی، سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل امور عشایر و همچنین اداره کل آموزش، فنی و حرفه‌ای استان در این زمینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز