خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل توزیع نیروی برق تبریز:

کارگاه تیرسازی برق تبریز باز گشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۶۴

در راستای صرفه جویی در منابع و تامین به موقع مایحتاج برق تبریز، کارگاه متروکه تیر سازی با سرمایه‌گذاری اولیه یک میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایلنا: کارگاه ساخت تیر شرکت توزیع نیروی برق تبریز با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ تیر، ساماندهی و بازگشایی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز این اقدام را گامی در جهت حماسه اقتصادی دانست و تاکید کرد: یکی از ضرورت‌های حماسه اقتصادی، بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در یک سازمان، استفاده از تمامی فرصت‌های اقتصادی و مدیریت صحیح امکانات است.
افشین روشن میلانی افزود: در راستای صرفه جویی در منابع و تامین به موقع مایحتاج برق تبریز، کارگاه متروکه تیر سازی با سرمایه گذاری اولیه یک میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی قیمت تمام شده هر تیر ساخته شده در این کارگاه را ۲۰ درصد زیر قیمت بازار ذکر کرد و افزود: هم اکنون توان تولید انواع تیرهای بتنی در سایز‌های ۸۰۰،۶۰۰، ۴۰۰ و ۱۰۰۰ در طول‌های ۹ و ۱۲ متری را داریم.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت کارگاه ساخت تیر به تعداد روزانه۲۵ تیر قابل ارتقاء می‌باشد، تاکید کرد: با توجه به حساسیت تاسیسات توزیع برق به خصوص در مواقع بحران، ضرورت تامین تجهیزات اساسی مانند تیر بتنی، این شرکت را برآن داشت تا خود راسا اقدام به تولید تیر برق نماید.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز تیرهای ساخته شده در این مجموعه را مطابق با استاندارد‌های متداول ارزیابی و تشریح کرد: آزمایش‌های لازم بر روی نمونه‌های ساخته شده، انجام و مقاومت تیر‌ها مورد تایید قرار گرفته است.
وی به برنامه تجهیز این کارگاه در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: تجهیز سالن، احداثجرثقیل سقفی و احداثمحفظه بخار در برنامه توسعه این کارگاه گنجانده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز