خبرگزاری کار ایران

۱۸ فقره سرقت از داخل خودرو در مرند و تبریز کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۹

با توجه به سابقه دار بودن نامبردگان از آنان تحقیقات جامعی به عمل آمد ابتدا منکر هر گونه سرقت دیگر شده اما با رویت مستندات نهایتا «لب به اعتراف گشودند.

ایلنا: فرمانده انتظامی مرند در آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان حرفه‌ای و اقرار وی به بیش از ۱۸ فقره انواع سرقت داخل خودرو خبر داد.
به گزارش ایلنا، فرهنگ نوروزی گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت که در ادامه تحقیقات لازم در خصوص دستگیری سارق ادامه پیدا کرد.
وی افزود: عوامل انتظامی شهرستان به صورت گسترده بطور محسوس و نامحسوس در حال انجام تحقیقات بوده‌اند که خبر سرقت یک دستگاه خودرو پراید به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اعلام می‌شود و متعاقب آن طرح مهار در سطح شهر مرند اجراء و خودرو با دو نفر سارق در جاده مرند – تبریز متوقف و سارقین دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت می‌شوند.
نوروزی گفت: پس از انتقال مته‌مان دستگیر شده به پلیس آگاهی تحقیقات لازم صورت و خود را(ع - الف) و(ی. ش) معرفی نمودند و در تحقیقات خود به سرقت خودرو از شهرستان اعتراف نموده و در این خصوص پرونده امر تشکیل و تحویل مقام قضائی گردید و پس از انجام تحقیقات کامل‌تر متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شدند.
وی تصریح کرد: با توجه به سابقه دار بودن نامبردگان از آنان تحقیقات جامعی به عمل آمد ابتدا منکر هر گونه سرقت دیگر شده اما با رویت مستندات، نامبردگان نهایتا» لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو از شهرستان مرند و ۸ فقره سرقت خودرو از سطح تبریز اعتراف کردند و اعلام داشتند تمامی خودرو‌های سرقتی را بعد از برداشتن لوازم در محلهای خلوت بصورت بلاصاحب‌‌ رها می‌کردند.
فرمانده انتظامی مرند خاطرنشان کرد: با همکاری مته‌مان کلیه محل‌های سرقت تائید و مالباختگان شناسایی شدند و پس از تشکیل پرونده، مته‌مان به دادسرا اعزام که از آن طریق با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند.
وی عدم استفاده مالکین خودرو از سیستم‌های ایمنی و هشدار دهنده، نگهداری وسائل قیمتی، وجه نقد، اسناد و مدارک در داخل خودرو‌ها و پارک نمودن خودرو‌ها در محل‌های خلوت و کم تردد را عاملی برای سرقت دانست و از شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی و توجه به هشدارهای پلیسی در حفظ اموال خود بکوشند و تمامی موارد مشکوک را بدون فوت وقت با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز