خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای تحت عنوان خواستگار در شبستر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۶

متهم با همدستی فرد دیگری چک‌ها را ازشرکتی در تبریزبه سرقت برده و با استفاده از آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌ کرد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شبستر در آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با عنوان خواستگار توسط پلیس آگاهی این شهرستان داد.
به گزارش ایلنا، علی صفایی «گفت: خانمی معلول، با ارائه گزارشی مدعی شد فردی با نزدیک شدن به وی و جلب اعتمادش تحت عنوان خواستگار از او مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری نموده است که این پرونده تحت بررسی ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اظهارات شاکی افزود: این فرد میانسال با ظاهری موجه وقتی ۱۰۰میلیون ریال وجه نقد را از بنده اخذ و گفت که این پول را در شرکتی سرمایه گذاری و سود حاصل از آن را به شما پرداخت می‌نمایم و دو فقره چک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را به عنوان تضمین به من داد که هردو چک سرقتی بودند.
وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران پلیس آگاهی با شگردهای فنی و پلیسی و با تلاش شبانه روزی در اقدامی غافلگیرانه متهم را به هویت(ف - ح) دستگیرکه بعد ازتحقیق مشخص شد که وی با همدستی فرد دیگری به هویت(ر - ع) چک‌ها را ازشرکتی در تبریزبه سرقت برده و با استفاده از آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند که مته‌مان به همراه پرونده به دادگاه شبستر اعزام شدند.
صفایی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت روبروشدن با موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و یا ۱۹۷ گزارش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز