خبرگزاری کار ایران

قریشی نیم فصل دوم با گسترش فولاد به میدان باز می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۷

وی به تازگی زانوی خود را به دست جراحان سپرده است.

ایلنا: مهدی قریشی نیم فصل دوم با گسترش فولاد به میدان باز می‌گردد.
به گزارش ایلنا این بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز همچنان، پس از گذشت هفت هفته از رقابت‌های فصل جاری لیگ بر‌تر، با مصدومیتی که داشته مدتی را به دور از میادین بوده است.
وی که به تازگی زانوی خود را به دست جراحان سپرده است در گفتگویی با تشریح آخرین وضعیت خود گفت: من از بازی سال قبل در لیگ یک مقابل نساجی از ناحیه زانو دچار مشکل شدم. بعد ازآن پیش دکتر نوروزی رفتم و با تقویت عضلات زانو توانستم در لیگ یک بازی کنم. امسال هم در لیگ بر‌تر شرایط خوبی داشتم تا اینکه در بازی با داماش دچار پارگی رباط صلیبی و می‌نیسک شدم.
وی افزود: اخیرا دکتر کیهانی زانوی من را عمل کردند و از عمل بسیار راضی بودند و اکنون در تبریز به سر می‌برم و مشغول استراحت هستم.
وی با قدردانی از مدیریت باشگاه و برادران خطیبی که وی را هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ روحی و روانی تنها نگذاشتند خاطرنشان کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید و دوره درمانم را به خوبی پشت سر بگذارم از شش ماه بعد می‌توانم برای تیمم بازی کنم.
قریشی در مورد وضعیت تیم گسترش فولاد نیز گفت: گسترش فولاد تیمی متفاوت با بقیه تیم‌هاست، یکدلی و صمیمیت سر لوحه کار ماست. رسول خطیبی کارش را به خوبی بلد است و یقین دارم به اهدافی که در ابتدای فصل در نظر گرفته‌ایم خواهیم رسید.
وی در پایان از باشگاه و رسانه‌ها از بابت اینکه بازیکنان مصدوم را هم از یاد نبرده‌اند قدردانی و برای هر دو تیم تبریزی آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز