خبرگزاری کار ایران

یادواره شهدای اطلاعات لشکر ۳۱ عاشورا، در دانشگاه تبریز برگزار شد

کد خبر : ۱۰۸۲۳۵

۶۸۰ نفر از هم رزمان شهدا به همراه ۱۶۵ خانواده شهید از دعوت شدگان مراسم بودند که ۴۳۰ نفر از خانواده شهدا در این یادواره حضور داشتند.

ایلنا: یادواره شهدای اطلاعات لشکر ۳۱ عاشورا، با حضور خانواده و هم رزمان شهدا، برای ۱۶۵ شهید دوران دفاع مقدس از پنج استان کشور(آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و قزوین) در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات لشکر ۳۱ عاشورا گفت: هدف اصلی از برگزاری این یادواره تجلیل از شهدا، خانواده آن‌ها و معرفی خصوصیات اخلاقی، ویژگی‌ها و فعالیت‌های شهدا به نسل حاضر و آینده و همچنین جمع کردن هم رزمان شهدای دوران دفاع مقدس در کنار هم و تجلیل از شهید سرلشکر حسن باقری - از شهدای شاخص نظام و انقلاب و منتسب به آذربایجان است.
کریم حرمتی افزود: ۶۸۰ نفر از هم رزمان شهدا به همراه ۱۶۵ خانواده شهید از دعوت شدگان مراسم بودند که ۴۳۰ نفر از خانواده شهدا در مراسم حضور داشتند.
در این مراسم علاوه بر رونمایی از تمبر اختصاصی یادواره شهدای اطلاعات لشکر ۳۱ عاشورا، از سه کتاب «چشمان عاشورایی» به کوشش رضا قلیزاده، «تولدی در حور» به قلم معصومه سپهری و «مردی که موجی شد» نوشته یوسف صارمی نیز رونمایی شد.
در پایان مراسم، تعدادی از خانواده شهدای اطلاعات و هم رزمان آن‌ها در طول دوران دفاع مقدس، تجلیل شدند.
در این مراسم سرلشکر محمد باقری، برادر شهید سرلشکر حسن باقری، شهروز افخمی، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا، سردار اوصانلو از حماسه سازان لشکر عاشورا در دفاع مقدس، گنج گاهی معاون اطلاعات عملیات نیروی زمینی و جمعی از مسئولان استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز