خبرگزاری کار ایران

پلمب شش واحد نانوایی به دلیل گران‌فروشی در اهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۸۷۶

فرماندار شهرستان اهر از پلمب شش واحد نانوایی به دلیل تخلف گران‌فروشی، کم فروشی و تعطیلی خودسرانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهر، رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر ضمن تاکید بر بازرسی‌های مداوم برای رسیدگی به تخلفات و نحوه توزیع نان از سوی نانوایان در این شهرستان، گفت: با بازرسی‌های انجام شده تاکنون ۳۸ واحد نانوایی متخلف شناسایی و برای آن‌ها بیش از ۳۱ میلیون ریال و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی همچنین از پیگیر برای افزایش سهمیه آرد شهرستان اهر از طریق اداره کل غله و امور بازرگانی استان خبر داد. 

خدابخش در ادامه با اشاره به قطعی های مداوم و بی برنامه برق خصوصا در واحدهای نانوایی، گفت: در این چند روز اخیر عمده دلایل ازدحام  و مشکلات پیش آمده در نانوایی‌ها و ناهماهنگی در زمان پخت و پز نان قطعی‌های بی‌برنامه برق است که امیدواریم این مشکل نیز به زودی حل شود.

وی افزود: هیچ نانوایی حق فروش یا جابجایی آرد سهمیه ای را ندارد و سهمیه آرد نانوایان طبق برنامه به نانوایان سطح شهر توزیع می‌شود و در این راستا هر واحد نانوایی که بخواهد خودسرانه نسبت به فروش یا جابجایی آرد سهمیه ای خود به صورت غیر قانونی اقدام کند، برخورد قانونی شده و آرد کشف شده برای پخت و پز و تأمین نان مردم به دیگر نانوایی‌ها تحویل داده می‌شود.

خدابخش در ادامه به میزان خسارت وارده از بارش تگرگ و سیل چند روز پیش در شهرستان اهر نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه این حادثه که در ۲۷ روستای این شهرستان اتفاق افتاد بیش از ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت به دام‌ها،  مزارع کشاورزی، واحدهای مسکونی و راه ها و تاسیسات زیربنایی روستاها وارد کرده است.

وی خسارات وارد شده در این حادثه را شامل، تلف شدن ۱۰۰ راس دام سبک و سنگین، تخریب ۶۰ کیلومتر راه عشایری، تخریب ۲ واحد دامی، آسیب ۵۰ درصدی به ۷ واحد مسکونی روستایی، مسدود شدن چندین حلقه چاه آب و غیره عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز