خبرگزاری کار ایران

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید بهشتی تبریز:

دانش آموزان برای رفتن دوباره به مناطق جنگی اعلام آمادگی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۵۱

راهیان نور برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت موثر است.

ایلنا: فرمانده بسیج دانش آموزی شهید بهشتی ناحیه غدیر تبریز گفت: راهیان نور موثر‌ترین راه برای انتقال فرهنگ شهادت است
به گزارش ایلنا عزت اله ثقتی که در غرفه راهیان نور نمایشگاه بزرگ «مقاومت و پایداری» سخن می‌گفت با بیان اینکه هدف از برپایی این غرفه معرفی شهدا و اهداف ارزشمند آنهاست افزود: دانش آموزان بعد از برگشتن، برای رفتن دوباره به این مناطق اعلام آمادگی می‌کنند.
وی تاثیر راهیان نور را در قشر دانش آموزان که نسل بعد از جنگ هستند مهم خواند و گفت: دانش آموزان بسیاری امروز هستند که با سفر به این اردو‌ها شهدا را الگوی خود قرار داده و به بازگویی دیده‌ها و شنیده‌ها می‌پردازند.
ثقتی برپایی غرفه راهیان نور را در نمایشگاه دفاع مقدس تجدید خاطرات رزمندگان و ایثارگران دانست و افزود: البته دانش آموزان هم برای معرفی این مناطق اشتیاق بیشتری از خود نشان می‌دهند.
وی همکاری جدی و صمیمانه مسئولان فرهنگی را نکته مهمی در نشر فرهنگ دفاع مقدس، نشان دادن اهداف شهدا و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان ذکر کرد.
فرمانده حوزه شهید بهشتی در پایان برپایی غرفه‌هایی هشدار مهمی عنوان کرد و افزود: این گونه نمایشگاه‌ها زنگ خطری است برای اینکه مبادا شهدا، اهداف و دستاورهای انقلاب را از یاد ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز