خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی بستان آباد:

۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بستان آباد، زیرپوشش آبیاری تحت فشار قرار می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۶

محدودیت منابع آب، با وجود زمین‌های مستعد کشاورزی، از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی بخش کشاورزی این شهرستان است. / با بهره برداری ازطرح‌های آبرسانی به روستاهای سعید آباد و ایرانق به طول هشت هزار م‌تر، شاهد توسعه آبیاری تحت فشار در ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی این مناطق خواهیم بود.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان بستان آباد گفت: محدودیت منابع آب، با وجود زمین‌های مستعد کشاورزی، از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی بخش کشاورزی این شهرستان بوده و با بهره برداری ازطرح‌های آبرسانی به روستاهای سعید آباد و ایرانق به طول هشت هزار م‌تر، شاهد توسعه آبیاری تحت فشار در ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی این مناطق خواهیم بود.
به گزارش ایلنا، حسین فروغی با اشاره به اینکه احداثکانال آبرسانی به روستای گرگان قدیم از دیگر طرح‌های درحال اجرای این شهرستان بوده است گفت: با اتمام این طرح، ۵۱ هکتار از اراضی این روستا نیز تحت پوشش آبیاری نوین قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در این شهرستان پنج هزار و۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش آبیاری بارانی است گفت: مدیریت جهاد کشاورزی با حمایت‌های مستقیم سازمان متبوع در تلاش است با جذب اعتبارات لازم و توسعه تعامل با بهره برداران و افزایش سطح دانش وآگاهی آنان با افزایش کمی وکیفی دوره‌های آموزشی کاربردی، ارتقا سطوح آبیاری تحت فشار را براساس برنامه ریزی‌های انجام یافته عملی ساخته و در استفاده بهینه ازمنابع تولید و حمایت از تولیدکنندگان برای دست یابی به درآمد مطمئن گام‌های محکمی را بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز