خبرگزاری کار ایران

خواستگار کینه جو در جریان گروگانگیری در مراغه کشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۰

این خوستگار اقدام به گروگانگیری و قتل کرده بود.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: جوانی که در پی شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه‌اش در مراغه اقدام به گروگانگیری و قتل کرده بود، خود نیز در درگیری با نیروهای پلیس کشته شد.
به گزارش ایلنا، سردار «مسعود خرم نیا» گفت: به دنبال گزارش مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰، مبنی بر کشته شدن فردی در پاساژ گنبد کبود شهرستان مراغه، ماموران بلافاصله در محل مورد نظر حاضر و اقدامات گسترده‌ای را جهت دستگیری قاتل انجام دادند.
وی افزود: در این حادثه که شب گذشته ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه اتفاق افتاد، جوان۳۳ساله اهل کرمان، ساکن تهران که از خواستگاری دختر مقتول جواب منفی شنیده بود در یک فرصت مناسب پدر دختر مورد علاقه‌اش را در پاساژ گنبد مراغه با اسلحه کمری به قتل رساند و به دنبال آن جوان ۲۶ ساله‌ای را نیز به منظور فرار از صحنه قتل گروگان گرفت.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ادامه داد: گروگانگیر پس از کشتن مقتول، گروگان را سپر خود قرار داد تا از محل متواری شود اما با تدابیر انتظامی و حضور مسولان شورای تامین شهرستان در محل، گفت‌و‌گو با گروگانگیر را آغاز کردند، قاتل مسلح که متقاعد نشده بود به سوی ماموران و مردم تیراندازی کرد که در این حادثه ماموران نیز مقابله به مثل نموده و گروگانگیر را به هلاکت رساندند.
وی خاطرنشان کرد: گروگان با حضور به موقع پلیس در یک اقدام سریع که آسیب سطحی برداشته بود آزاد و به صورت سرپایی مداوا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز