خبرگزاری کار ایران

ملاقات ۶۱ شهروند تبریزی با سرپرست شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۸۶

شهروندانی که قصد حضور در ملاقات‌های عمومی سرپرست شهرداری تبریز را دارند می‌توانند با مراجعه به اداره روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری واقع در چهارراه ابوریحان، ساختمان مرکزی شهرداری، طبقه ششم نسبت به ثبت نام و دریافت وقت ملاقات اقدام نمایند.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز به مشکلات و درخواست‌های ۶۱ شهروند تبریزی رسیدگی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری در ملاقات عمومی امروز صبح خود با شهروندان تبریزی که در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری تشکیل شده بود ضمن رسیدگی به خواسته‌ها و مشکلات شهروندان مراجعه‌کننده، دستورات لازم در خصوص حل مشکلات و پاسخگویی سریع به خواسته‌های آنان را به مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های تابعه شهرداری صادر کرد.
گفتنی است سرپرست شهرداری تبریز در حاشیه برپایی این نشست عمومی با اشاره به اهداف تشکیل این ملاقات‌ها گفت: به منظور رسیدگی مستقیم و موثر به مشکلات شهروندان و نیز پاسخگویی عملی به خواسته‌ها و نیازهای مردم در امورات مرتبط با شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه و در نتیجه تلاش برای ارتقای سطح رضایتمندی عمومی از خدمات شهرداری، ملاقات‌های مردمی مدیریت ارشد شهرداری از سر گرفته شده است.
اکبری در عین حال با تأکید بر اینکه ملاقات‌های عمومی شهرداری روزهای سه شنبه هر هفته برگزار خواهد شد ابراز امیدواری کرد با رسیدگی به مشکلات مردمی در این ملاقات‌ها زمینه برای کاهش مشکلات مردم و نیز جلب رضایتمندی آنان فراهم شود.
خاطرنشان می‌شود شهروندانی که قصد حضور در ملاقات‌های عمومی سرپرست شهرداری تبریز را دارند می‌توانند با مراجعه به اداره روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری واقع در چهارراه ابوریحان، ساختمان مرکزی شهرداری، طبقه ششم نسبت به ثبت نام و دریافت وقت ملاقات اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز