خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

پاسخ به مطالبات مردمی را وظیفه اصلی نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۰

خدمات انتظامی با رضایتمندی مردم معنا پیدا می‌کند. / کلیه واحد‌های انتظامی به خصوص کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با روان سازی امور تلاش می‌کنند امورات مراجعین را به بهترین نحو و در کوتا ه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسانند تا مردم را رضایت کامل و در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسند.

ایلنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی پاسخ به مطالبات مردمی را وظیفه اصلی نیروی انتظامی دانست.
به گزارش ایلنا، امیر عباس‌زاده با تاکید بر اینکه پلیس امین مردم است و اولویت فعالیت‌های پلیسی در نیازمندی مردم خلاصه می‌شود گفت: پلیس سمبل و نماد حاکمیت است و هرکس که لباس مقدس پلیس برتن دارد وظیفه دارد در رفع نیاز‌های مردم بکوشد و تلاش برای رفع مشکلات مردم عبادت است.
وی تاکید کرد: بدیهی است‌‌ همان گونه که خدمت پلیس برای مردم رضایتمندی بدنبال دارد برای مجرمان و تبهکاران نیز ناملایمتی و ناکامی بدنبال دارد.
عباس‌زاده با اشاره به اینکه پلیس با تنظیم برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های خود، پاسخگویی به نیاز‌ها و مطالبات مردمی را سرلوحه کار خود قرار داده و با شناسایی اولویت‌ها و ضرورت‌های انتظامی در راستای مشکلات شهروندان حرکت می‌کند تصریح کرد: کلیه واحد‌های انتظامی به خصوص کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با روان سازی امور تلاش می‌کنند امورات مراجعین را به بهترین نحو و در کوتا ه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسانند تا مردم را رضایت کامل و در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسند.
وی افزود: پلیس با انجام خدمات اجتماعی در کلانتری و پاسگاه‌ها نیز در خدمت مردم بوده و با این خدمت می‌خواهد مشکلات مراجعین را تا حد ممکن با مشاوره حل و فصل نماید و این امر باعثکاهش مراجعات قضایی شده و نیروی انتظامی در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.
معاون اجتماعی استان با تاکید مجدد بر مجدد بر رضایتمندی مردمی، آن را اولویت اول فعالیت‌های انتظامی دانست و از مردم خواست برای برطرف سازی هرگونه نارسایی احتمالی در خدمات پلیس موارد را با سامانه ۱۹۷ ستاد نظارت همگانی مطرح نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم برای حل مشکلات آنان به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز