خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم هشترود و چاریماق در مجلس:

شناساندن ظرفیت‌ها، عاملی مهم در جذب سرمایه گذاری خارجی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۴۴

باید از تولید حمایت کرد و دیپلماسی و روابط سیاسی با کشورهای خارجی، می‌تواند در افزایش سرمایه گذاری خارجی نقش مهمی را ایفا نماید.

ایلنا: نماینده مردم هشترود و چاریماق در مجلس شورای اسلامی گفت: شناساندن ظرفیت‌های سرمایه گذاری و معرفی آن می‌تواند در افزایش سرمایه گذاری خارجی درتمامی بخش‌های اقتصادی وتولیدی کشور موثر واقع شود.
به گزارش ایلنا، غلامحسین شیری با اشاره به اینکه در سالهای گذشته با توجه به اصلاح قانون سرمایه گذاری خارجی و تسهیل این موضوع، رشد سرمایه گذاری میسر شده و کاهش بوروکراسی اداری و فراهم آوردن زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و زمین، نقش مهمی در افزایش سرمایه گذاری خارجی خواهد داشت افزود: باید در نظر داشت که تاثیرات مثبت و امکان بهره برداری از برخی سرمایه گذاری خارجی بخش تولید درسالهای بعد ممکن گردیده وبخش‌های صنعت و کشاورزی می‌تواند از این امکان بالقوه سود برده ودرامر توسعه برنامه ریزی کند.
نماینده مردم هشترود و چاریماق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر افق سود دهی در کشور روشن باشد سرمایه داران استقبال بیشتری از سرمایه گذاری خواهند داشت و باید توجه شود طرح‌های اقتصادی که ارائه می‌شود، حتما توجیه اقتصادی لازم را داشته باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاری منجر به افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در کشور خواهد شد خاطر نشان کرد: باید از تولید حمایت کرد و دیپلماسی و روابط سیاسی با کشورهای خارجی، می‌تواند در افزایش سرمایه گذاری خارجی نقش مهمی را ایفا نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز