خبرگزاری کار ایران

ساعت کاری موزه‌های آذربایجان شرقی تغییر یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۷۵

بازدید از موزه‌ها و محوطه‌ها و بناهای تاریخی استان، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا هفت عصر، به جز ایام سوگواری و تعطیلات رسمی برای علاقه مندان و گردشگران امکان پذیر خواهد بود.

ایلنا: مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تغییر ساعت کاری موزه‌ها، بنا‌ها، محوطه‌ها و اماکن فرهنگی - تاریخی استان در سه ماهه سوم سال ۹۲ خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تراب محمدی گفت: به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان و علاقه مندان از موزه‌ها در بهار و تابستان ساعت کاری این اماکن افزایش یافته است.
وی یادآور شد: بازدید از موزه‌ها و محوطه‌ها و بناهای تاریخی استان، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا هفت عصر، به جز ایام سوگواری و تعطیلات رسمی برای علاقه مندان و گردشگران امکان پذیر خواهد بود.
وی با بیان اینکه بازدید از موزه‌ها در ساعات اعلام شده به صورت یکسره امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که موزه داران موظفند تا زمانی که گردشگران و بازدیدکنندگان در این مکان حاضرند حتی با پایان زمان مقرر، از بازدید آن‌ها ممانعت نکنند.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به استقبال بسیار خوب گردشگران و بازدیدکنندگان از موزه‌های آذربایجان شرقی در تابستان سال جاری گفت: موزه آذربایجان یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین موزه‌های کشور است که در تابستان سال جاری نیز مانند اغلب موارد بیشترین آمار بازدید کننده را به خود اختصاص داد.
محمدی تصریح کرد: علاوه بر موزه‌های شاخص تبریز مانند سنجش، قاجار، موزه محرم، قرآن و کتابت، موزه مشروطه و سایت موزه عصر آهن، تقریبا در تمامی شهرستان‌های استان موزه‌هایی دایر هستند که می‌توان از موزه ادب و عرفان اهر، ایلخانی مراغه، صفوی بناب، مردم‌شناسی جنوب سهند و عشایر آذربایجان سراب به عنوان شاخص‌ترین آن‌ها نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز