خبرگزاری کار ایران

فاز اول پروژه تعریض جاده تبریز به باسمنج اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۰۴

به منظور کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای و با توجه به موقعیت حساس شهرک خاوران با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی فاز اول پروژه تعریض جاده تبریز به باسمنج اجرایی می‌شود.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای مسیر تبریز باسمنج تعریض می‌شود.
به گزارش ایلنا، حسین اکبری افزود: به منظور کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای و با توجه به موقعیت حساس شهرک خاوران با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی فاز اول پروژه تعریض جاده تبریز به باسمنج اجرایی می‌شود.
وی همچنین با اشاره به مشخصات فنی این پروژه خاطرنشان کرد: این پروژه از ابتدای شهر باسمنج تا پارک شمیم پایداری بطول هفت کیلومتر و عرض ۲۱ متر اجرا خواهد شد.
سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد: با بهره برداری پروژه تعریض جاده تبریز به باسمنج و نیز افتتاح رمپ‌های ورودی و خروجی شهرک خاوران به اتوبان تبریز - زنجان که همزمان با هفته دولت مورد بهره بردار ی قرار گرفت، شهرک خاوران از بن بست خارج شده و این اقدامات موجبات رونق و توسعه سریع شهرک خاوران پس از سال‌ها انتظار خواهد شد.
اکبری همچنین با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در شهرک خاوران خاطرنشان کرد: شهرک خاوران در سال‌های آینده به عنوان یکی از مناسب‌ترین شهرک‌های سرریز جمعیتی تبریز تبدیل شده و بستر و امکانی مناسب برای تداوم توسعه شهری تبریز به شمار می‌رود.
وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با اتمام مراحل آماده‌سازی این شهرک زمینه برای شکل گیری شهرک خاوران فراهم‌تر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز