خبرگزاری کار ایران

تقی پور مطرح کرد؛

جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان در جشن گلریزان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۴۱۴

مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در جشن گلریزیان که به علت کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد، سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان تبریز جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رسول تقی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مشارکت کننده برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تبریز، شرکت هواپیمایی آتا با ۷۰۰ میلیون تومان و هیات موکب ولی الله تبریز با ۲۰۰ میلیون تومان تعهد، بودند.  

وی افزود: ۱۴ هیات حسینی تبریز نیز برای آزادی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد اعلام آمادگی کردند.  

تقی پور یادآور شد: خیران می توانند با واریز کمک های نقدی خود برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی از طریق شماره حساب ‌۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه آذربایجان شرقی یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان یا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان واقع در تبریز - بلوار استاد شهریار- بلوار گلکار - خیابان ترافیک - خیابان نصر - جنب ایستگاه شماره ۱۸ آتش نشانی با مطالعه پرونده مددجویان، زمینه‌ آزادی آنان را فراهم کنند.

مدیر ستاد دیه‌ آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: ۳۵۰ زندانی نیازمند در استان وجود دارد که حدود ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارند و اگر بتوانیم مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تامین کنیم، آزادی این زندانیان فراهم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز