خبرگزاری کار ایران

خیاط زاده خبر داد؛

تا ۲ روز آینده همه کادر درمان آذربایجان شرقی واکسینه می‌شوند/ بستری روزانه ۲۸۰ نفر بیمار کرونایی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۸۹۴

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کرونا حدود ۲۵ هزار واکسن در آذربایجان شرقی تزریق شده است و تا ۲ روز آینده همه کادر درمان استان واکسینه خواهند شد.

سیمین خیاط زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی، اعلام کرد: روزانه ۲۸۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد ۱۵۰ نفر کرونایی بدحال هستند و زیر تنفس مکانیکی (ونتیلاتور) قرار گرفته اند و این موضوع نشان دهنده این است که تعداد افراد مبتلا به کرونا و بیماران کرونایی در حال افزایش است.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود یک هزار و ۶۰۰ کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند، زیرا مردم شیوع ویروس منحوس کرونا را جدی نگرفته اند و میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در مناطق مختلف استان کاهش چشمگیری یافته است.

خیاط زاده گفت: از آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کرونا حدود ۲۵ هزار واکسن در آذربایجان شرقی تزریق شده است و تا ۲ روز آینده همه کادر درمان استان واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز