خبرگزاری کار ایران

آیین تجلیل از مربیان و بازیکنان اسکیت آذربایجان‌شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۵

در این آیین از ۳۰ نفر از مربیان اسکیت سرعت، استقامت و هاکی اسکیت در دو بخش بانوان و آقایان و ۶۰ قهرمان رقابت‌های اسکیت قهرمانی شهرستان تبریز تجلیل شد.

ایلنا: آیین تجلیل از مربیان و بازیکنان اسکیت آذربایجانشرقی با حضور معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع ورزشی پتروشیمی تبریز برگزار شد.
به گزارش ایلنا در این آیین از ۳۰ نفر از مربیان اسکیت سرعت، استقامت و هاکی اسکیت در دو بخش بانوان و آقایان و ۶۰ قهرمان رقابتهای اسکیت قهرمانی شهرستان تبریز تجلیل شد.
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در این مراسم گفت: افتخارات سال‌های اخیر ورزش استان و کشور سطح انتظارات را از ورزش بالا برده و باید برای تداوم این افتخارات تلاش شبانه روزی، همدلی و وحدت را در سرلوحه کارهای خود رد توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به‌کار گیریم.
فرج الهی اسکیت را یکی از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی بین نوجوانان و جوانان دانست و افزود: این جذابیت عامل بسیار مهمی برای جذب نوجوانان و جوانان به این رشته پرمدال است و با شناسایی استعداد‌ها و توانایی‌های جدید ورزشکاران، ملی پوشان زیادی را به تیم ملی معرفی و مدالهای متعددی کسب شود.
فرج الهی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی کمک شایانی به توسعه این رشته در استان کرده و بایستی با برنامه ریزی بیشتر این کمک‌ها افزایش یافته و تیمهای بیشتری تحت پوشش این رشته در آید.
در این آیین ووشوکاران و اسکیت بازان به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز