خبرگزاری کار ایران

تقی پور مطرح کرد:

۳۵۰ زندانی جرائم غیرعمد نیازمند کمک در جشن گلریزان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۴۸

مدیر ستاد دیه‌ آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر ۳۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان نیازمند کمک خیران برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رسول تقی‌پور در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار کرد: این تعداد زندانی حدود ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارند و در صورت جمع آوری ۱۲ میلیارد تومان، زمینه آزادی آنها فراهم می شود.

وی در خصوص برگزاری مراسم گلریزان امسال اظهار کرد: به علت پشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن گلریزان امسال در ماه مبارک رمضان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.  

تقی پور ادامه داد: خیران برای واریز کمک‌های نقدی خود برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی از طریق شماره حساب ۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان و یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان و یا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان  واقع در تبریز - بلوار استاد شهریار- بلوار گلکار - خیابان ترافیک - خیابان نصر - جنب ایستگاه شماره ۱۸ آتشنشانی مراجعه و با مطالعه پرونده مددجویان، زمینه‌ آزادی آنان را فراهم کنند.

وی افزود: شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ نیز اماده پاسخگویی و راهنمایی خیران در این زمینه است.

مدیر ستاد دیه‌ آذربایجان شرقی درباره آزادی زندانیان نیازمند از طریق هزینه مراسم ترحیم نیز گفت: این سنت حسنه به مدت سه سال است که در تبریز رایج و به یک فرهنگ تبدیل شده است و تاکنون حدود  یک هزار و ۱۰۰ خانواده هزینه‌ برگزاری مراسم ترحیم اموات خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی صرف کرده و بیش از ۳۷۰ زندانی از این طریق آزاد شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز