خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجان شرقی:

آماده صدور مجوز تاسیس باشگاه بیلیارد و بولینگ در آذربایجان شرقی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۲۴

هیات رییسه و اعضای کمیته هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجانشرقی جلسه تشکیل دادند. / به دقت و وسواس خاصی صدور مجوزهای تاسیس باشگاههای بیلیارد و بولینگ در استان انجام می‌گیرد و تمامی باشگاه‌ها زیر ذره بین هیات و کمیته‌ها هستند.

ایلنا: سرپرست هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجانشرقی از آمادگی این هیئت برای صدور مجوزهای تاسیس باشگاههای بیلیارد و بولینگ در سطح استان با ضوابط قانونی و با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ایوب ظهیری که در هیات رییسه و اعضای کمیته هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجانشرقی سخن می‌گفت افزود: به دقت و وسواس خاصی صدور مجوزهای تاسیس باشگاههای بیلیارد و بولینگ در استان انجان می‌گیرد و تمامی باشگاه‌ها زیر ذره بین هیات و کمیته‌ها هستند.
وی تصریح کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها با تمامی باشگاههای متخلف برخورد قانونی می‌شود.
سرپرست هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجانشرقی در خصوص اهداف و برنامه‌های هیات گفت: در اولین گام در نظر داریم لیگ استانی بیلیارد را در استان راه اندازی کرده و در این رقابت‌ها رنکینگ بازیکنان نیز لحاظ خواهد شد.
وی گفت: برای بازیکنان رنکینگ دار اردو‌ها ویژه‌ای برگزار و این نفرات برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
ظهیری اصل ورزش بولینگ و بیلیارد را ورزش خانوادگی دانست وتصریح کرد: ورزش بولینگ و بیلیارد توانایی تبدیل شدن به یک ورزش خانوادگی در کشور و استان را دارد و باید برای همگانی کردن این ورزش برنامه‌های مدون و بازنگری اساسی در این رشته صورت گیرد و رشته‌های بولینگ و بیلیارد از جمله ورزش‌های سالنی است که تمام اعضای یک خانواده می‌توانند در کنار هم ورزش کنند.
وی افزود: نگاه فرهنگی جامعه به ورزش بولینگ و بیلیارد باید نگاه مثبتی بوده و تغییر آن نیازمند همکاری رسانه‌ها در معرفی زیبایی‌های این رشته ورزشی به علاقه مندان است.
ظهیری در خصوص توزیع ۶۸ مدال رنگارنگ در رشته‌های زیرمجموعه بولینگ و بیلیارد گفت: بولینگ و بیلیارد در بازی‌های آسیایی در مجموع دو رشته صاحب ۶۸ مدال است؛ ۳۲ مدال در رشته‌های بیلیاردی و ۳۶ مدال در رشته‌های بولینگ. به طور طبیعی این حجم زیاد از توزیع مدال در این رشته‌ها، یکی از فاکتور‌ها و عواملی است که می‌تواند باعثشود به این رشته در استان توجه بیشتری شود و سرمایه گذاری‌های خوبی در این رشته برای ورود ورزشکاران استان در رقابتهای مهم بین المللی و آسیایی انجام داد.
ظهیری در خصوص توسعه این رشته در استان گفت: در اولین گام باید ساختار هیات در بخش توسعه همگانی آن روند حرکتی خود را آغاز کند.
وی افزود: در دومین گام ساخت سالنهای بیلیارد در سطح استان توسط شهرداری‌ها بوده و هیات نیز مربیان این مکان‌ها را تامین خواهد کرد و در سومین گام ورود این رشته به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است.
ایوب ظهیری یادآورشد: برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری، ارتقاء سطح علمی مربیان، حضور در رقابتهای قهرمانی کشور در تمامی رده‌های سنی و رشته‌های تحت پوشش، توسعه بیلیارد در شهرستان‌ها در اولویت‌های این هیات قرار دارد.
وی در خصوص توجه به شهرستان‌ها گفت: در اولین گام از شهرستان‌ها بازدید خواهیم داشت و این اتفاق روی داده و بازدید‌ها از باشگاههای برخی شهرستان‌ها آغاز شده و تمامی شهرستان‌ها را رصد خواهیم کرد.
هیات رییسه و اعضای کمیته هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجانشرقی در این نشست اهداف و برنامه‌ها سال ۹۲ را نیز تدوین کردند.
هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجانشرقی دارای ۷ کمیته و ۹ عضو هیات رییسه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز