خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان مطرح کرد:

افزایش ۱۹ درصدی حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۹۶۰

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: طی سال ۹۹، بالغ بر ۱۱۴ نفر در اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند که این آمار نسبت به مدت مشابه یعنی سال ۹۸ که ۹۶ نفر فوت شده بود، ۱۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علی صفایی فرد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: ۵۶ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۸ نفر بر اثر اصابت جسم سخت، ۱۱ نفر بر اثر برق گرفتگی، ۱۱ مورد خفگی یا کمبود اکسیژن، پنج نفر غرق شدگی و سه نفر نیز بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در طی این مدت، تعداد ۱۳۱۳ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۲۸ نفر زن و بقیه مرد بودند. این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، یک درصد کاهش یافته است.

صفایی فرد گفت: در اسفند سال گذشته چهار نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، دو نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در طی همین مدت، ۹۰ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که شش نفر از آن‌ها زن بودند. این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز