خبرگزاری کار ایران

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۸۵

امیر واحدی، فرمانده جدید پایگاه شهید فکوری تبریز شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: انسجام و یکپارچگی مجموعه مدیریت استان به ویژه اعضای شورای تامین موجب شد که از بسیاری موضوعات که می‌توانست برای مردم ما مایه آزردگی خاطر باشد با سربلندی عبور کنیم که بهترین نمونه آن حادثه زلزله ارسباران بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی در آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز، با اشاره به اینکه یک سال از وقوع زلزله می‌گذرد اما سنگینی بار این حادثه را احساس نمی‌کنیم، افزود: در این فرصت باید از تلاش ارزشمند نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و به ویژه پایگاه هوایی و فرمانده آنکه نقش برجسته‌ای در امدادرسانی به زلزله‌زدگان داشتند قدردانی کنیم.
وی با تقدیر از خدمات امیر خلبان مسعود روزخوش در مدت تصدی فرماندهی پایگاه دوم شکاری، خاطرنشان کرد: همکاری و حسن سلوک امیر روزخوش بین مدیران ما زبانزد بود و امروز وظیفه داشتم به نمایندگی از اعضای شورای تامین استان، از خدمات و تلاش‌های این امیر وارسته و پرتلاش قدردانی کنم.
علیرضابیگی خاطرنشان کرد: همکاری مطلوب پایگاه دوم شکاری در اجرای پروژه باند بتنی فرودگاه تبریز این امکان را فراهم کرد که در زمان مناسب این پروژه را به سرانجام برسانیم.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای امیر واحدی، فرمانده جدید پایگاه شهید فکوری تبریز، اظهار داشت: فرماندهان پایگاه دوم شکاری، همه از فرماندهان برجسته، اصیل و تلاشگر نیروی هوایی بوده‌اند و امیدواریم فرمانده جدید هم در فرصت باارزش خدمت‌گزاری موفق باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز