خبرگزاری کار ایران

۸ طرح سرمایه گذاری گردشگری آذربایجان شرقی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۱۲

جلسه کارگروه تخصصی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تشکیل شد.

ایلنا: مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از بررسی و تصویب هشت طرح مشتمل بر هفت طرح سرمایه گذاری و احداثواحد‌ها و تاسیسات گردشگری و یک طرح پژوهشی مطالعاتی گردشگری استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تراب محمدی در جلسه کارگروه میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: از میان یازده طرح ارائه شده در این جلسه هشت طرح تصویب و مابقی برای تکمیل پرونده و رفع نواقص به بررسی در جلسات آتی این کارگروه موکول شد.
محمدی منطقه نمونه گردشگری اسب فروشان شهرستان سراب را طرحی خواند که محدوده سرمایه گذاری در آن پس از طرح به تصویب رسید و افزود: مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگری قلعه دره سی کلیبر توسط سازمان ایمیدرو نیز مصوب شد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه کلیات طرح سرمایه گذاری و احداثدهکده گردشگری در اراضی واقع در روستای کندرود شهرستان تبریز، سرمایه گذاری و احداثکمپینگ گردشگری در جاده هروی - لیقوان تبریز و طرح سرمایه گذاری و احداثمجتمع چند منظوره گردشگری رویال هادیشهر شهرستان جلفا پس از بررسی تصویب شدند.
دبیر کارگروه تخصصی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طرح سرمایه گذاری احداثدهکده گردشگری در اراضی روستای شالقون و طرح سرمایه گذاری و احداثمجتمع اقامتی و گردشگری در روستای اردهای هر دو از توابع شهرستان سراب را از دیگر طرح‌های مصوب در این جلسه خواند.
محمدی همچنین یادآور شد: طرح پژوهشی بررسی نقش صنعت گردشگری داخلی در تحکیم وفاق ملی و ارتقای امنیت ملی با مطالعه موردی شهروندان کلانشهر تبریز طرحی مطالعاتی بود که پس از بررسی در این جلسه به تصویب رسید.
گفتنی است، جلسه کارگروه تخصصی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با ریاست اشرف نیا معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، تراب محمدی مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان دبیر و حضور مسئولان و کار‌شناسان دستگاه‌های ذیربط در تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز