خبرگزاری کار ایران

فرماندار هوراند:

درآمد ناشی از سماق ناب هوراند نصیب دلالان می‌شود

کد خبر : ۱۰۵۷۹۴

سماق طبیعی و ناب روستاهای هوراند یکی از تولیدات مهم منطقه است.

ایلنا: فرماندار شهرستان هوراند گفت: وجود گونه‌های متنوع گیاهی با خاصیت‌های دارویی و درمانی فرصتی برای سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسب جهت توسعه و پرورش گیاهان دارویی بوده و به جهت تنوع آب و هوایی ویژه منطقه و جنگل‌های طبیعی ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در هوراند ضروری خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا ابراهیم فریادخواه، در نشست شورای اداری شهرستان هوراند گفت: با توجه به اهمیت گیاهان دارویی راه اندازی صنایع بسته بندی و سورتینگ گیاهان دارویی در راستای سیاست‌های اشتغالزایی دولت در منطقه نیز لازم بوده ومی تواند درتوسعه این شهرستان نتایج مطلوبی را به بارآورد. فرماندار شهرستان هوراند در بخشی دیگر از سخنان خود به محصول منحصر به فرد این منطقه «سماق» اشاره کرد و افزود: سماق طبیعی و ناب روستاهای هوراند یکی از تولیدات مهم منطقه است که متأسفانه نبود بازاریابی مناسب و عدم بسته بندی کیفی این محصول باعثشده که درآمد کشاورزان نصیب واسطه‌ها و دلالان شود.
فریاد خواه همچنین، استقرار ادارات مستقل را در سال‌جاری موجب ارائه خدمات مناسب به اهالی و افزایش امکانات را در جهت رفع مشکلات عمومی مردم، بسیار مهم ذکر کرد و خواستار سرعت بخشی به راه اندازی ادارات مستقل در سطح این شهرستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز