خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز:

ما فاتح دربی فوتسال تبریز هستیم

کد خبر : ۱۰۵۶۸۳

باید دبیری را شکست دهیم تا با توجه به بازیهای نیم فصل دوم تیم شهرداری تبریز بیشترین برد در دربی را از آن خود کند.

ایلنا: سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: دربی هفته پیش را با بدشانسی از دست دادیم، ما فاتح دربی فصل گذشته بودیم و باید عنوانمان را حفظ می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل تقی‌پور افزود: در دربی هفته گذشته تمام بازیکنان خوب بازی کردند اما روز خوب دروازه‌بان تیم نبود به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم و نتوانستیم در دومین دربی خود توانایی‌هایمان را به رخ حریف بکشیم اما این بدشانسی تمام شده و مصمم هستیم مقابل دبیری همانند سد محکمی ایستادگی کنیم تا امتیاز بازی برای شهرداری ثبت شود.
وی ادامه داد: در فصل گذشته فاتح دربی‌های تبریز بودم و تلاش کردم تا این عنوان را حفظ کنم با وجود اینکه بدشانسی باعثاز دست دادن نیمه مقابل هلال احمر شد اما باید دبیری را شکست دهیم تا با توجه به بازیهای نیم فصل دوم تیم شهرداری تبریز بیشترین برد در دربی را از آن خود کند.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم در شرایط ایده آلی است و با بازگشت وحید شفیعی از اردوی تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا روز جمعه عملکرد چشمگیری داشته باشیم و حریف سرسخت خود را مغلوب کنیم. برد مقابل دبیری از نظر جدولی برایمان اهمیت به سزایی دارد تا جایگاه خود را در جدول ارتقا بخشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز