خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ورزقان در مجلس:

تعلل در انتصاب استاندار آذربایجان شرقی جایز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۵۹

مسئولان ارشد استانی در حال حاضر با سردرگمی پیش آمده در ابقا یا برکناری از پست خود در حالت رکود و رخوت به سر می‌برند و انگیزه‌ای برای انجام امورات محوله بر عهده‌شان را ندارند. / با روند پیش رو و عقب افتادگی‌های این چند ماه جبران آن بر عهده دولت محترم خواهد بود و تاخیر در انتصاب استاندار آذربایجان شرقی بیش از این جایز نیست.

ایلنا: نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل در انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی بیش از اینجایز نیست و دولت باید هر چه سریع‌تر در این مورد اقدامی بکند.
به گزارش ایلنا، الهویردی دهقانی ظهر امروز سه شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: متاسفانه تعلل دولت یازدهم در انتصاب مدیران جدید باعثرکود در فعالیت‌های استان شده است.
وی افزود: مسئولان ارشد استانی در حال حاضر با سردرگمی پیش آمده در ابقا یا برکناری از پست خود در حالت رکود و رخوت به سر می‌برند و انگیزه‌ای برای انجام امورات محوله بر عهده‌شان را ندارند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: گزینه مورد نظر مجمع نمایندگان استان مشخص است و پافشاری دولت و برخی افراد در داخل استان بر انتصاب فرد دیگری نه تنها به نفع مردم این استان نیست بلکه موجب هدر رفت انرژی نمایندگان و چهره‌های سیاسی برای تعیین سکاندار مدیریت ارشد استان می‌شود.
دهقانی خاطرنشان کرد: با روند پیش رو عقب افتادگی‌های این چند ماه و جبران آن بر عهده دولت محترم خواهد بود و تاخیر در انتصاب استاندار آذربایجان شرقی بیش از این جایز نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز