خبرگزاری کار ایران

باند سارقان خودرو در عجب شیر متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۸۳

متهمین به همراه خودرو‌ها به یگان دلالت و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که هر دو متهم از سارقین حرفه‌ای خودرو بوده و خودرو‌ها را از شهرستان‌های کرج و تهران سرقت کرده‌اند.

ایلنا: فرمانده انتظامی عجب شیر در آذربایجان شرقی از متلاشی شدن باند سارقان خودرو و کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، «اکبررحیمی» گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا اقدام به ایجاد تورهای ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری دراین شهرستان کردند.
وی ادامه داد: ماموران یگان امداد دو دستگاه خودروی پژو پارس و مزدا حامل بار قاچاق را شناسایی و با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن‌ها مقادیر زیادی مشروبات الکلی را کشف نمودند.
رحیمی افزود: متهمین به همراه خودرو‌ها به یگان دلالت و در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که هر دو متهم از سارقین حرفه‌ای خودرو بوده و خودرو‌ها را از شهرستان‌های کرج و تهران سرقت کرده‌اند.
فرمانده انتظامی عجب شیر خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده‌ای برای متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و مالباختگان توسط پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و حسب دستور مقام قضایی خودرو‌ها به صاحبانشان تحویل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز