خبرگزاری کار ایران

دستگیری باند چهار نفری سرقت در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۴

اموال کشف شده از این باند سرقت ۲۵ دستگاه انواع ضبط صوت خودرو، ۳ دستگاه باطری و انواع پلاک خودرو، آیفون تصویری، یخچال خودرویی، جعبه ابزار، کمک فنر، قفل فرمان و سایر قطعات لوازم خودرو است.

ایلنا: فرمانده انتظامی تبریز از متلاشی شدن باند سارقان لوازم داخل خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۴ خبر داد.
به گزارش ایلنا، «یعقوب حازق» در خصوص نحوه فعالیت این باند گفت: این افراد به صورت باند اقدام به سرقت لوازم خودروهای مختلف در مناطق گوناگون شهر تبریز نموده و در منزلی که آن را پاتوغ اموال سرقتی قرار داده بودند اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌نمودند که توسط پلیس دستگیر شدند.
وی در مورد اموال کشف شده از این باند سرقت اظهار داشت: ۲۵ دستگاه انواع ضبط صوت خودرو، ۳ دستگاه باطری و انواع پلاک خودرو، آیفون تصویری، یخچال خودرویی، جعبه ابزار، کمک فنر، قفل فرمان و سایر قطعات لوازم خودرو کشف شده است.
حازق خاطر نشان کرد: ارزش اموال مسروقه ۱۱۰ میلیون ریال بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تعداد سارقان دستگیر شده این باند را ۴ نفر اعلام نموده و گفت: رانندگان بایستی هشدار‌های پلیس را در خصوص اتومبیل خود جدی گرفته وخودرو خود را به لوازم و ابزارالات حفاظتی و مراقبتی همانند دزدگیر، قفل پدال وسوئیچ مخفی و… مجهز سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز