خبرگزاری کار ایران

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز بدون سرمربی تمرینات را خود را شروع کرد

کد خبر : ۱۰۵۳۶۳

والیبال با توجه به آن هم اکنون حسین معدنی، سکان هدایت تیم ملی(ب) را بر عهده دارد و باید همراه این تیم در رقابتهای کشورهای اسلامی که در اندونزی برگزار می‌شود، حضور داشته باشد، در حال حاضر نمی‌تواند در تبریز کارش را با تیم شهرداری شروع کند.

ایلنا: تکلیف سرمربی تیم شهرداری تبریز برای حضوردر لیگ بر‌تر امسال، مشخص شد و حسین معدنی این تیم را هدایت می‌کند.
به گزارش ایلنا مدیر فنی تیم والیبال شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: با توجه به آن هم اکنون حسین معدنی، سکان هدایت تیم ملی(ب) را بر عهده دارد و باید همراه این تیم در رقابتهای کشورهای اسلامی که در اندونزی برگزار می‌شود، حضور داشته باشد، در حال حاضر نمی‌تواند در تبریز کارش را با تیم شهرداری شروع کند.
قاسم تاجری، تصریح کرد: با توجه به گرفتاری‌های والیبالی حسین معدنی و صبحت‌های انجام شده در این خصوص قرار است وی بلافاصله پس از رقابت‌های کشورهای اسلامی به تبریز سفر کرده و کار هدایت تیم را شروع کند.
مدیرفنی تیم والیبال شهرداری تبریز یادآور شد: در حال حاضر تمرینات با حضور عادل بنا کار و متوفی مربیان تیم آغاز و دنبال می‌شود تا بازیکنان در شرایط مطلوب فنی و آمادگی جسمانی قرار گیرند.
تاجری گفت: بودجه اختصاص یافته از سوی باشگاه شهرداری تبریز به تیم والیبال در حدی است که تیم در لیگ بر‌تر امسال یکی از جایگاههای اواسط جدول را به خود اختصاص دهد. خوشبختانه امسال پلی اف با حضور هشت تیم برگزار می‌شود و این مساله به نفع ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز