خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانونعالی کارگران بازنشسته کشور:

کارگروه ویژه بازنشستگان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۶۳

این کارگروه با حضور نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، مدیران و کار‌شناسان سازمان تشکیل می‌شود و در این کمیته برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص رفع مشکلات بازنشستگان انجام می‌شود تا جنبه عملیاتی آن نیز محقق شود.

ایلنا: مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی از تشکیل کارگروه ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای بررسی مسائل معیشتی، رفاهی و درمانی آنان خبرداد.
به گزارش ایلنا سید تقی نوربخش که در نشست اعضای هیات ‌مدیره و بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی سخن می‌گفت اظهار داشت: این کارگروه با حضور نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، مدیران و کار‌شناسان سازمان تشکیل می‌شود و در این کمیته برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص رفع مشکلات بازنشستگان انجام می‌شود تا جنبه عملیاتی آن نیز محقق شود.
وی با اشاره به جایگاه بازنشستگان در سازمان افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی ایجاد آرامش خاطر، امنیت و رضایتمندی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران که نیمی از جمعیت کشور محسوب می‌شوند را وظیفه خود می‌داند و با همکاری و تعامل واحدهای درونی قصد بازنگری در خصوص وضعیت معیشتی و درمانی بازنشستگان دارد.
نوربخش با اشاره به مبانی تأمین‌اجتماعی مورد نظر وی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی باید برنامه محوری، قانونمداری، اخلاق‌مداری و پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف مدیران و کارکنان را سرلوحه امور خود قرار دهد.
وی گفت: ایجاد انگیزه برای پزشکان، نظارت قوی برعملکرد بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و تامین شرایط حرفه‌ای برای فعالیت کادر درمانی، روندهای نامطلوب بخش درمان را اصلاح خواهد کرد و به پویایی آن افزوده می‌شود.
در پایان، اعضای هیات مدیره کانونعالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی قلی شادبخش، محمداسدی، کریم صادق زاده، علی اصغر بیات، جواد اکبری، محمدکوهستانی، فتح اله شاه زمانی، علی رضا امیری، علی اکبر خباز‌ها، حسین قادریان، هدایت اله صفائی و بازرسان منصور صفری، محمدسبزعلیان و اصغر علیشاهی نیز با طرح دیدگاه‌های خود درخصوص بیمه تکمیلی، تسهیلات بانکی، سفرهای زیارتی و سیاحتی و همسان سازی حقوق بازنشستگان و مسائل کلان صیانت از سازمان تامین اجتماعی و بحثسه جانبه گرایی به بررسی آن‌ها پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز