خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی هشدار داد:

مراقب شیوه‌های جدید کلاهبرداری باشید

کد خبر : ۱۰۴۹۸۸

با توجه به روند افزایش کلاهبرداری به روش کارت به کارت در سطح کشور، متاسفانه کلاهبرداران با شگرد‌های مختلف از قبیل اینکه شما برنده هزاران لبخند همراه اول شده‌اید و یا سفارش انجام خدمات پزشکی و… شماره کارت عابر بانک مالباختگان را از آنان اخذ و به شیوه‌های مختلف به پای دستگاه خود‌پرداز کشانیده و اقدام به خالی کردن مبالغ پس انداز آن‌ها می‌نمایند.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی نسبت به روند افزایش کلاهبرداری به روش کارت به کارت هشدار داد.
به گزارش ایلنا صابر عباسزاده گفت: با توجه به روند افزایش کلاهبرداری به روش کارت به کارت در سطح کشور، متاسفانه کلاهبرداران با شگرد‌های مختلف از قبیل اینکه شما برنده هزاران لبخند همراه اول شده‌اید و یا سفارش انجام خدمات پزشکی و… شماره کارت عابر بانک مالباختگان را از آنان اخذ و به شیوه‌های مختلف به پای دستگاه خود‌پرداز کشانیده و اقدام به خالی کردن مبالغ پس انداز آن‌ها می‌نمایند.
وی خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده اکثر مته‌مان از داخل زندان قزلحصار اقدام به انجام جرم مذکور می‌نمایند که موضوع تحت بررسی و اقدام است.
عباس‌زاده از مردم خواست: به این شیوه کلاهبرداری آگاهی یافته و به هیچ وجه گول حرفهای دلنشین و فریب انگیز شیادان را نخورده و اعتماد به آن‌ها نداشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز